reklama

Charita sa dá robiť rôznym spôsobom

Charita. Tak často používané slovo v dnešnej dobe. Často brané do úst ľuďmi, ktorí o tom vedia žalostne málo. Zarábať vlastné peniažky v mene charity. Ale posúdenie toho, čo je a čo nie je charita nechám na iných. V jeden neskorý večer mi na sociálnu sieť facebook prišla správa od milej pani, či by som sa nezúčastnila ako hosť na výročnej módnej prehliake jej firmy. Prostriedky, ktoré sa takýmto spôsom vyzbierajú majú byť použité na zlepšenie finančnej situácie rodín v núdzi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Organizátorka prehliadky
Organizátorka prehliadky (zdroj: Peter Basala)

 Súhlasila som!!!! Hrdím sa titulom Mrs.Globe SR 2009 a hlavnou myšlienkou Mrs.Globe na celom svete je pomoc. Týraným ženám, deťom, nemocniciam....všade tam, kde sa dá pomôcť. A nezáleží, či skutkom, peniazmi, alebo úsmevom. Hlavné je, aby pomoc vychádzala zo srdca. A tak som spoznala ženu, ktorá takúto prehliadku organizovala už piaty rok. Videla som, ako sa teší, zháňa, šije nové modely šiat, organizuje....vložila do tohto projektu nemalé finančné prostriedky aj s tým vedomím, že bude skôr stratová. No koľkí z nás sa charitou oháňajú a nakoniec sú to len prázdne slová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Oslovili sme rôzne firmy, ktoré nám ochotne darovali pekné ceny do tomboly, fotografa, kameramana, Michaellu, ktorá krásne zaspievala, chvíle sme osladili čokoládovou fontánou a bohatým občerstvením. Práca pre profesionála, no v tomto prípade to zvládli obyčajní ľudia.

 Bol to krásny večer plný nádherných žien, dievčat, usmievavých ľudí a príjemnej atmosféry. Nebola to prehliadka zvučných značiek a nešlo sa ani po červenom koberci. No napriek tomu sme sa cítili ako princezné!!! Pretože sme ľudí obdarili úsmevom, ľudským teplom a pocit súdržnosti, ktorý tam bol sa nedá nahradiť.

 Som rada, že som neodmietla! Teším sa, že aj mojím pričinením budú mať niektoré rodiny krajšie Vianoce. Nedá sa rozdávať stále a nie sme všetci bohatí. No skúste sa všetci na seba trošku viac usmievať. A život bude krajší.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ďakujem Márii Mačovej, usporiadateľke módnej prehliadky, ktorá sa konala v Prešove dňa 21.11.2010, Michaelle Papp za krásne piesne, fotografovi Peťovi Basalovi, Ingrid Takáčovej za čokoládovú fontánku a mnohým ďalším, ktorí prispeli akýmkoľvek spôsobom. O rok nás možno bude opäť viac.

Renáta Tokárová

Renáta Tokárová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek. Žena!, manželka a matka, zamestnankyňa, kamarátka a možno mám ešte veľa prívlastkov o ktorých neviem....:-))))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu